مهندسان مشاور شهرسازی شارمند

برنامه ریزی شهری, امکان سنجی, مطالعات اقتصادی, طراحی شهری

مهندسان مشاور شهرسازی شارمند

برنامه ریزی شهری, امکان سنجی, مطالعات اقتصادی, طراحی شهری

مهندسان مشاور شارمند در 25 آذر ماه 1360 با هدف ایجاد یک تشکل فنی- حرفه ای در زمینه ارائه خدمات مشاوره معماری و شهرسازی تشکیل گردید. این مهندسان مشاور در طول بیش از 35 سال فعالیت مستمر، تلاش نموده است که با استفاده از آخرین تجربیات و دستاوردهای جهانی، همواره خدمات فنی خود را در بالاترین سطح از کیفیت ارایه نماید. این مهندسان مشاور در طول فعالیت خود متجاوز از 150 پروژه شهرسازی و 150 پروژه معماری را طراحی نموده که بخش عمده ای از آنها به اجراء و بهره برداری رسیده است. در انجام مطالعات و تهیه طرحهای یاد شده بیش از 250 طراح، متخصص، اپراتور و پژوهشگر همکاری داشته اند.

طبقه بندی موضوعی

پنجشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۰۹ ب.ظ

۰

شما بدون برنامه کاری تجارت خود را شروع نمی‏کنید، درست است؟

چگونه می فهمید الزامات قانونی برای تحقق برنامه کاری تان چیست؟ چگونه می توانید بگویید که آیا قیمت و پیش بینی فروش شما کافی است؟ چگونه می دانید چه کمپین‏های تبلیغاتی را و در چه زمانی اجرا کنید؟

این موارد در مورد ساخت و ساز نیز صدق می کند.

ارزیابی ساخت و ساز مانند یک برنامه تجاری است. این ارزیابی به شما کمک می کند تا پروژه های پیچیده را تجزیه کنید و آنها را کنترل کرده و با کمترین غافلگیری ممکن به موقع اجرا کنید. برنامه ریزی شما به کاهش خطرات، پیش بینی سرمایه گذاری مورد نیاز، مدیریت زمان بندی، دریافت مصوبات قانونی و نظارتی و جلوگیری از تنگناها کمک می کند.

درست همانطور که یک طرح تجاری ساخت و ساز نقش مهمی در جذب سهامداران مختلف با چشم انداز کسب و کار بازی می کند، ارزیابی ساخت و ساز و مطالعات امکان سنجی شهرسازی نیز بسیار مهم خواهد بود. درک و پشتیبانی ذی نفعان پروژه از بانکداران گرفته تا سازندگان و سایر افراد از پروژه شما بسیار ارزشمند خواهد بود.

 

چرا انجام مطالعات امکان سنجی اقتصادی مهم است؟

تهیه یک مطالعه جامع، زمان و تلاش زیادی را می طلبد، اما پس از اتمام نه تنها برای توسعه‏گر بلکه برای تیم توسعه به عنوان راهنمای پروژه مفید خواهد بود.

در تهیه مطالعات امکان سنجی شهرسازی، مزایای زیر را کسب خواهید کرد:

نرم افزار امکان سنجی شهرسازی مقدماتی – این مهمترین جنبه مطالعات امکان سنجی است و ضروری است که بتوانید مطمئن شوید که معامله شما موفق خواهد بود یا خیر. این ارزیابی ساخت و ساز مقدماتی، سود تقریبی را تعیین می کند و از هدر رفتن وقت، انرژی و پول شما صرفه جویی می کند.

آزمایش مفهوم – هزینه بیش از حد مجاز می تواند یک پروژه شهرسازی را فلج کند. ارزیابی سیستماتیک ساخت و ساز به شما امکان می دهد اشتباهات خود را قبل از اتمام پروژه روی کاغذ انجام دهید.

اعتماد به نفس – مطالعات امکان سنجی شهرسازی جامع باعث افزایش اعتماد به نفس توسعه‏گر در توانایی خود در پیشبرد توسعه می شود. بعضی اوقات، اگر مفهوم پروژه صحیح باشد و تقاضای خوبی برای پروژه شما وجود داشته باشد، حتی ممکن است کمبود تجربه در کار را جبران کند.

امور مالی و اقتصادی – مطالعات امکان سنجی شهرسازی سطح مالی مورد نیاز در مدت زمان مشخص را نشان می دهد. کمبود سرمایه و مشکلات زودهنگام گردش پول در یک پروژه دو دلیل عمده شکست پروژه‏های جدید توسعه است. تجزیه و تحلیل امکان سنجی همچنین به شما امکان می دهد تا ایده های خود را به بانکداران و سرمایه گذاران بالقوه منتقل کنید و به آن ها در درک و قدردانی از دلایل پشت ایده های خود کمک کنید.

 

 

ادامه مطلب در ارزیابی ساخت و ساز و مطالعات امکان سنجی شهرسازی چیست؟

 

گروه مهندسان طراحی شهری شارمند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی